Regulamin sklepu internetowego
I. Postanowienia wstępne
- Sklep internetowy parkgrodzisk.pl prowadzony jest przez firmę The Park Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. 3 Maja 57, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, NIP 5291827131, KRS 0000795265.
- Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
- The Park prowadzi sprzedaż wyrobów gastronomicznych za pośrednictwem strony internetowej parkgrodzisk.pl.
- Wszystkie produkty dostępne w restauracji są przygotowywane ręcznie, w związku z tym finalnie mogą nieznacznie różnić się od przedstawionych na zdjęciach.
II. Definicje
- Konsument– osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca– The Park z siedzibą przy ul. 3 Maja 57, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, NIP 5291827131, KRS 0000795265.
- Klient– każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Przedsiębiorca– osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
- Sklep– sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym parkgrodzisk.pl
- Umowa zawarta na odległość– umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego zawierania umów na odległość w ramach Sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin– niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie– oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Konto– konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
- Formularz rejestracji– formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
- Formularz zamówienia– interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Koszyk– element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
- Produkt– dostępna w Sklepie rzecz będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży– umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też- stosowane do cech Produktu- umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło
III. Kontakt ze sklepem
- Adres: ul. 3 Maja 57, 05-825 Grodzisk Mazowiecki.
- Adres poczty elektronicznej: info@parkgrodzisk.pl
- Numer telefonu: +48 530 914 436
- Numer rachunku bankowego: PKO BP 88 1020 1055 0000 9202 0449 5107
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym punkcie regulaminu.
- Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 12:00 – 22:00.
IV. Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na produkty, niezbędne są:
- Urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu:
-Internet Explorer 11 lub nowszy
-Firefox 56 lub nowszy
-Opera 48 lub nowsza
-Chrome 61 lub nowszy
-Safari 10.3 lub nowsza - Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
- Włączona obsługa plików cookies.
- Włączona obsługa JavaScript w przeglądarce internetowej.
V. Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami punktu VI Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
- Wszystkie ceny w Sklepie podane są w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
- Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszty dostawy, o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
VI. Zakładanie Konta w Sklepie
- Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji.
- Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
- Logowanie się do Konta odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w podczas procesu rejestracji.
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w pkt. III Regulaminu.
VII. Składanie Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
- (opcjonalnie) zalogować się do Sklepu
- Wybrać Produkt, a następnie kliknąć przycisk „dodaj do zamówienia”
- Zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji
- Jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji- wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu na który ma zostać dostarczone Zamówienie.
- Kliknąć przycisk „Zamawiam i płacę”
- Dokonać płatności z góry za pośrednictwem systemu płatniczego online TPAY- https://tpay.com
VIII. Metody płatności oraz dostawa
- Płatność za zakupy w Sklepie realizowana jest z góry za pośrednictwem systemu płatniczego online TPAY- https://tpay.com
- Dostawa zamówień do Klienta realizowana jest odpłatnie transportem własnym Sprzedawcy na terenie Grodziska Mazowieckiego. Koszty transportu pokrywa Klient. Koszt dostawy zależny jest od miejsca dostawy wskazanego przez Klienta w zamówieniu. Obszar dostaw podzielony jest na trzy strefy cenowe:
– do 2 km od restauracji – koszt dostawy 2 zł.
– od 2 km do 4 km od restauracji – koszt dostawy 4 zł.
– do 4 km do 6 km od restauracji – koszt dostawy 6 zł. - Gotowe zamówienie może zostać odebrane bezpłatnie przez Klienta w restauracji The Park przy ul. 3 Maja 57, 05-825 Grodzisk Mazowiecki.
IX. Realizacja umowy sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z pkt. 7 Regulaminu.
- Po złożeniu zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie rejestracji lub składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera informacje o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenia zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo od odmowy realizacji zamówienia w przypadku:
-braku składnika potrzebnego do realizacji zamówienia
-podania przez Klienta niepełnych lub nieprawdziwych danych potrzebnych do realizacji zamówienia
W takim przypadku sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu zapłaconej kwoty pomniejszej o prowizje transakcyjną systemu płatności online w terminie 14 dni od dnia poinformowania Klienta o braku możliwości realizacji zamówienia. - Klient ma prawo do rezygnacji z zamówienia w przeciągu 15 minut od złożenia zamówienia. W takim przypadku Klient zobowiązany jest do poinformowania obsługi sklepu internetowego o fakcie rezygnacji poprzez kontakt telefoniczny lub na adres poczty elektronicznej podanych w pkt. III Regulaminu. W przypadku rezygnacji z opłaconego zamówienia sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu zapłaconej kwoty pomniejszonej o prowizję transakcyjną systemu płatności online, w terminie 14 dni od dnia rezygnacji.
- Terminy realizacji zamówień:
Zamówienia realizowane są niezwłocznie po złożeniu zamówienia przez Klienta.
X. Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia zrealizowania Umowy Sprzedaży, z wyłączeniem następujących przypadków opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu od umów: pkt. 3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; pkt. 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; pkt.5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.
- W związku z powyższym Klientowi dokonującemu zamówienia w Sklepie internetowym nie przysługuje prawo odstąpienia od zawartej umowy.
XI. Reklamacje
- Konsument zobowiązany jest do sprawdzenia zmówienia w punkcie sprzedaży w obecności pracownika lub w obecności dostawcy jeśli zamówienie realizowane jest z dostawą.
- W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową po jego odbiorze konsument może złożyć reklamację w stacjonarnym punkcie sprzedaży dostarczając produkt wraz z dowodem zakupu.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona przez firmę The Park Sp. z o.o. jeżeli zostanie złożona niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności towaru z umową.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od poprawnego jej złożenia przez konsumenta. Konsument zostanie poinformowany przez The Park Sp. z o.o. drogą e-mailową lub telefoniczną o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrot pieniędzy nastąpi w formie:
- zwrot przez system płatności elektronicznych TPay z potrąceniem prowizji pobranej w procesie opłacania zamówienia (1,59%)
- zwrot przelewem na konto bankowe konsumenta jeśli zamówienie zostało opłacone przelewem elektronicznym.
6.Każda reklamacja rozpatrywane jest indywidualnie.
XII. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php - Konsument posiada następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
-Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014r. poz. 148 z późniejszymi zmianami), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą
-Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014r. poz. 148 z późniejszymi zmianami), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą
-Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
XIII. Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem sklepu internetowego jest Sprzedawca
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę także w celu marketingowym.
- Odbiorcą danych osobowych Klientów Sklepu internetowego korzystających z elektronicznego sposobu płatności jest podmiot obsługujący płatności online TPAY
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
XIV. Postanowienia końcowe
-
-
- Umowy zawierana poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn np. zmiany przepisów prawa zmiany sposobów płatności i dostaw.
-